Huur Boiler en Geiser

Sluit een huurcontract af in 3 stappen

Huurt u een woning in de provincie Zeeland en staat in uw woning een huurtoestel van Croonwolter&dros B.V.? Dan kunt u op deze pagina een huurcontract afsluiten in 3 stappen. Betaling van de huur vindt plaats via een automatische afschrijving. Hiervoor hebben wij ook uw bankgegevens nodig.

Vul onderstaand formulier in, druk op de groene knop aan het eind van het formulier en u kunt direct genieten van het comfort geleverd door uw huurtoestel.

We maken het u graag zo eenvoudig mogelijk!

Dit zijn de drie stappen

  • Geef aan welk apparaat
  • Vul uw persoonlijke gegevens in
  • Sluit uw contract af
Type boiler
Type boiler

Staat uw type boiler er niet bij? Neem dan contact met ons op: verhuur.zuidwest@croonwolterendros.nl

U ontvangt binnen 3-5 werkdagen een reactie.

Type geiser
Type geiser

Heeft u een open toestel of een Fasto toestel/staat uw type geiser er niet bij? Neem dan contact met ons op: verhuur.zuidwest@croonwolterendros.nl

U ontvangt binnen 3-5 werkdagen een reactie. 

FAQ

Wat zit er in de huurprijs inbegrepen?

Voor het bedrag dat u maandelijks aan ons betaald zorgen wij dat u altijd warm water heeft. Wanneer u een storing heeft aan het toestel komen wij deze oplossen of het toestel vervangen. En bij toestellen met slijtage onderdelen komen wij regelmatig onderhoud uitvoeren. Zo heeft u geen zorgen over het warme water in uw woning.

Hoe lang loopt de huurovereenkomst door?

De huurovereenkomst loopt onbeperkt door. Het toestel wordt niet van u tenzij u de overeenkomst af koopt. Wanneer u het toestel niet meer nodig heeft kunt u de huur opzeggen.

Hoe kan ik de huur opzeggen?

De huur kunt u schriftelijk, met inachtneming van 1 kalendermaand opzegtermijn, opzeggen. Dit kan middels een e-mail o.v.v. de NAW gegevens naar e-mail adres verhuur.zuidwest@croonwolterendros.nl. Telefonisch is dit niet mogelijk.

Indien u in een huurwoning woont willen wij dit graag weten, het toestel blijft dan hangen voor de volgende huurder. Indien u in een koopwoning woont maken wij graag een afspraak om het toestel op te komen halen, vermeldt u in dit geval uw contactgegevens om een afspraak te maken.

Hoe kan ik de overeenkomst afkopen?

Wanneer u de huurovereenkomst wilt afkopen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar op 088 - 923 33 33. U wordt dan doorgeschakeld naar de juiste persoon om de huidige afkoopwaarde te bepalen. U kunt ook een e-mail sturen naar verhuur.zuidwest@croonwolterendros.nl.

Wat moet ik doen als het toestel niet meer werkt?

Wanneer het toestel kapot is, lek is of onvoldoende warm water geeft kunt u bellen met onze storingsdienst. Zij zijn bereikbaar op 088 - 923 33 33. De storing wordt dan ingepland en wij zorgen dat u weer lekker warm water heeft. Deze service zit in de huurprijs inbegrepen.

Wanneer krijgt het toestel onderhoud?

Wanneer u een geiser huurt van Croonwolter&dros zullen wij regelmatig langs komen voor het onderhoud. U ontvangt vanzelf een bericht met de vraag of u de afspraak wilt inplannen. Wanneer u een boiler huurt komen wij niet voor onderhoud. Dergelijke toestellen hebben namelijk geen slijtage onderdelen.

Wat is de opzegtermijn?

De opzegtermijn is 1 kalendermaand. U kunt opzeggen door een mail te sturen naar verhuur.zuidwest@croonwolterendros.nl onder vermelding van uw naam, postcode, huisnummer en datum van opzegging. Indien u in een huurwoning woont willen wij dit graag weten, het toestel blijft dan hangen voor de volgende huurder. Indien u in een koopwoning woont maken wij graag een afspraak om het toestel op te komen halen.

Ik heb een storing aan mijn toestel, wat moet ik doen?

Neemt u contact op met onze klantenservice op nummer 088 - 923 33 33 of stuur een mail naar woningbouw.zuidwest@croonwolterendros.nl om een afspraak in te plannen.