'Onze mensen bepalen uiteindelijk onze reputatie'

Artikel van Cobouw, geschreven door Johan Nebbeling. Hieronder is een deel van het artikel te lezen. Klik hier voor het volledige artikel. 

Cobouw sprak met Daisy van den Brand, Manager Marketing & Communicatie bij Croonwolter&dros over het geheim achter de bovengemiddeld goede reputatie van Croonwolter&dros. 

“Het bouwen van een reputatie gaat niet van de ene op de andere dag”, zegt Daisy van den Brand. “Het moet echt verweven zijn in je bedrijfscultuur.” De technisch dienstverlener kwam in de categorie installatiebedrijven als nummer één uit de bus bij de Reputatiemonitor, het reputatieonderzoek van Cobouw. Die uitslag leidde bij het bedrijf tot vreugdevolle reacties, vertelt Van den Brand. “Niettemin blijven we streven naar verbetering op alle vlakken. We zijn ver gekomen, maar het is een doorlopend proces.”

"Onze mensen delen de kernwaarden van het bedrijf, namelijk passie, professionaliteit en samen scoren."
Daisy van den Brand, Manager Marketing & Communicatie bij Croonwolter&dros

Dat Croonwolter&dros goed scoort komt doordat de onderneming weloverwogen keuzes durft te maken, denkt Van den Brand. “We sturen actief op het selecteren van projecten die passen bij onze doelen en waarden. Deze projecten liggen op het gebied van de energietransitie, duurzaamheid en digitalisering, maar ook op veilig werken. Dat betekent dat we sommige projecten aan ons voorbij laten gaan omdat ze niet bij ons passen.”

Maar volgens haar zijn het uiteindelijk vooral de medewerkers die de reputatie van het bedrijf bepalen. Van den Brand: “Hoe gaan zij om met onze opdrachtgevers, onze partners, onze leveranciers en met elkaar? Dat is cruciaal. Onze mensen delen de kernwaarden van het bedrijf, namelijk passie, professionaliteit en samen scoren. Samenwerken is belangrijk bij Croonwolter&dros, zowel binnen het bedrijf als met externe partners.”

Stuur artikel door