Consument

Woont u in Zeeland? 

Heeft u een huur/koopwoning in de provincie Zeeland en staat in uw woning een huurtoestel (boiler/geiser) van Croonwolter&dros?
Dan kunt u voor vragen over de installatie
of bij een storing of klacht bellen met:

Croonwolter&dros Goes 
Afdeling Wonen en Verhuur 
088 - 923 33 33
verhuur.zuidwest@croonwolterendros.nl

Heeft u een duurzaam energiesysteem (WKO) waarvan het beheer wordt uitgevoerd door Jord, onderdeel van Croonwolter&dros (voorheen Croonwolter&dros afd. Smart Energy)  

FAQ

Wat zit er in de huurprijs inbegrepen?

Voor het bedrag dat u maandelijks aan ons betaald zorgen wij dat u altijd warm water heeft. Wanneer u een storing heeft aan het toestel komen wij deze oplossen of het toestel vervangen. En bij toestellen met slijtage onderdelen komen wij regelmatig onderhoud uitvoeren. Zo heeft u geen zorgen over het warme water in uw woning.

Hoe lang loopt de huurovereenkomst door?

De huurovereenkomst loopt onbeperkt door. Het toestel wordt niet van u tenzij u de overeenkomst af koopt. Wanneer u het toestel niet meer nodig heeft kunt u de huur opzeggen.

Hoe kan ik de huur opzeggen?

De huur kunt u schriftelijk, met inachtneming van 1 kalendermaand opzegtermijn, opzeggen. Dit kan middels een e-mail o.v.v. de NAW gegevens naar e-mail adres verhuur.zuidwest@croonwolterendros.nl. Telefonisch is dit niet mogelijk.

Indien u in een huurwoning woont willen wij dit graag weten, het toestel blijft dan hangen voor de volgende huurder. Indien u in een koopwoning woont maken wij graag een afspraak om het toestel op te komen halen, vermeldt u in dit geval uw contactgegevens om een afspraak te maken.

Hoe kan ik de overeenkomst afkopen?

Wanneer u de huurovereenkomst wilt afkopen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar op 088 - 923 33 33. U wordt dan doorgeschakeld naar de juiste persoon om de huidige afkoopwaarde te bepalen. U kunt ook een e-mail sturen naar verhuur.zuidwest@croonwolterendros.nl.

Wat moet ik doen als het toestel niet meer werkt?

Wanneer het toestel kapot is, lek is of onvoldoende warm water geeft kunt u bellen met onze storingsdienst. Zij zijn bereikbaar op 088 - 923 33 33. De storing wordt dan ingepland en wij zorgen dat u weer lekker warm water heeft. Deze service zit in de huurprijs inbegrepen.

Wanneer krijgt het toestel onderhoud?

Wanneer u een geiser huurt van Croonwolter&dros zullen wij regelmatig langs komen voor het onderhoud. U ontvangt vanzelf een bericht met de vraag of u de afspraak wilt inplannen. Wanneer u een boiler huurt komen wij niet voor onderhoud. Dergelijke toestellen hebben namelijk geen slijtage onderdelen.

Wat is de opzegtermijn?

De opzegtermijn is 1 kalendermaand. U kunt opzeggen door een mail te sturen naar verhuur.zuidwest@croonwolterendros.nl onder vermelding van uw naam, postcode, huisnummer en datum van opzegging. Indien u in een huurwoning woont willen wij dit graag weten, het toestel blijft dan hangen voor de volgende huurder. Indien u in een koopwoning woont maken wij graag een afspraak om het toestel op te komen halen.

Ik heb een storing aan mijn toestel, wat moet ik doen?

Neemt u contact op met onze klantenservice op nummer 088 - 923 33 33 of stuur een mail naar woningbouw.zuidwest@croonwolterendros.nl om een afspraak in te plannen.